piątek, 9 września 2011

DZIEŃ 4: SUPER DNA z MASSEY FERGUSON

DZIEŃ 4: POKRZYDOWO

Jesteśmy dziś w kolejnej imponującej Filii firmy Korbanek. Tym razem poprowadzeni przez uroczą parę małżonków, Państwo Monikę i Romana Kruszewskich, aktywnie promującą Massey Ferguson i nowoczesne technologie na Północy Polski.

Pole wybrane do demonstracji leży na wprost Filii w Pokrzydowie. Absolutnie świetne położenie dla tak ważnego wydarzenia. Pomimo, że trochę pada możemy obserwować pokaz, schronieni w dużym namiocie. Okazuje się, że jest spory tłum ludzi. Po uważnym wysłuchaniu przemówienia, goście tłumnie ruszają w kierunku ciągników demonstracyjnych i wypróbowują je osobiście!

Tutaj jest już obecna pełna obsada klientów na ciągniki i maszyny MF. Rozmawiam z jednym dżentelmenem, który posiada MF8220 zakupiony 9 lat temu, który przepracował już 4000 godzin. Na moje pytanie o zadowolenie z użytkowania ciągnika pan żywo reagując odpowiedział mi krótko: dobre wykonanie, zużycie paliwa niskie.
W Polsce jest ponad milion rolników, ale wielu z nich to rolnicy małoobszarowi. Liczba profesjonalnych gospodarstw jest określana na ok. 100000 i to od tej liczby, mniej niż połowa stanowi rynek na traktory zachodniego typu. Niemniej jednak, oznacza to, że ok. 10 000 zachodnich ciągników jest sprzedawanych w Polsce każdego roku i podobnie wszystkie inne dobrze znane maszyny innych marek.

Oszczędność paliwa wydaje się być podstawowym wymogiem dla większości rolników i z dumą mogę zauważyć, że zarówno nasze ciągniki jak i kombajny zbożowe wypracowały już sobie opinię oszczędnych maszyn rolniczych. Gdziekolwiek się nie pojawiliśmy w ciągu naszego DEMO TOUR, rolnicy wyrażali zapotrzebowanie na najnowsze technologie i oczywiście każdy z nich chciałby posiadać na swoim parku maszynowym markę o dobrej reputacji.

Dojazd do następnej lokalizacji zajmuje nam z Północy na Południe to około 300 km, ale przejazd zabiera niestety aż 6 godzin. Napotykamy po drodze na remonty i przebudowy dróg. Bawimy się dobrze napotykając po drodze małe punkty dealerskie konkurencji i debatujemy, czy pola, które widzimy były posiane z użyciem systemu automatycznego prowadzenia.

Kiedy dojeżdżamy do Hotelu, grupa sprzedawców już na nas czeka. Odbyliśmy już szkolenie w Kwietniu i wszyscy są nam dobrze znani i cieszy nas ich niesłabnący entuzjazm do naszej oferty. Państwo Korbankowie podróżowali z nami cały tydzień i są bardzo respektowani w każdej z filii. Za każdym razem są na bieżąco z informacjami o regionie, znają strukturę gospodarstw i ich potrzeby i wymagania. Misja ich firmy jest jasna: przeć naprzód i rozwijać się. Firma Korbanek posiada bardzo dobry system CRM, który pozwala na bliskie relacje z ich klientami.
Obserwujemy jak dotąd pełen sukces strategii firmy Korbanek.




(relacja Campbella Scotta z AGCO)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz